تیشرت تیشرت ایموجی تمام چاپ

۴ بازديد
خانه تیشرت تیشرت مردانه تیشرت ایموجی تمام چاپ ۲۴۵,۰۰۰ تومان۱۸۵,۰۰۰ تومان ۲۴۵,۰۰۰ تومان۱۸۵,۰۰۰ تومان تیشرت ایموجی تمام چاپ ۲۵۵,۰۰۰ تومان۱۸۵,۰۰۰ تومان 5 روز 01 ساعت 08 دقیقه 06 ثانیه جنس تیشرت ایموجی تمام چاپ نخ پنبه درجه یک کیفیت چاپ کاملا ماندگار در برابر شستشو و گذشت زمان مناسب برای همه فصول لطفا سایز خودتون و با توجه به تصویر جدول سایز انتخاب کنید. رنگ سفید مشکی سایز یک گزینه را انتخاب کنید تیشرت ایموجی تمام چاپ عدد 1 افزودن به سبد خرید افزودن به علاقه مندی شناسه محصول: 100-412 دسته: تیشرت, تازه موجود شده, تیشرت چاپی, تیشرت زنانه, تیشرت مردانه برچسب: تیشرت طرح ایموجی اشتراک گذاری: توضیحات توضیحات تکمیلی نظرات (0) مشخصات محصول و در توضیحات تکمیلی ↑ ببینید. تیشرت ایموجی تمام چاپ میتونه یه هدیه خیلی خاص باشه. این مدل از تیشرت ها، یکی از طرح هایی هست که این روز ها طرفدارهای زیادی پیدا کرده. چاپ تیشرت ایموجی یکی از ماندگار ترین چاپ ها به حساب میاد. تیشرت ایموجی سفید یکی از کارایی هست که ما برای شما عزیزان با جنس درجه یک نخ پنبه روی سایت موجود کردیم . شاید براتون سوال شده که که جنس تیشرت ایموجی مشکی از چی هست ؟ باید به شما بگم که این تیشرت از پارچه ای بسیار نرم از جنس درجه یک نخ پنبه از طرح های جذاب به همراه یک چاپ ماندگار هست. شما میتونید از سایز لارج تا سه ایکس لارج ، اون رو از سایت سفارش بدین. چاپ این طرح کاملا ماندگار هست و با خیال راحت میتونید بارها و بار ها تیشرت خودتون و بشورین و بپوشین. ( یادتون نره که ما همیشه توصیه میکنیم برای طولانی تر شدن عمر لباس بهتره که تیشرت ها، با آب سرد و دست شسته بشن ) و زمانی که در ماشین لباسشویی لباس و قرار میدین بهتر ه که به صورت پشت و رو این کار و کنید. ارسال سریع ۱ روزه ..... هر کجای ایران که هستین با خرید تیشرت ایموجی تمام چاپ ما اون رو برای شما با پست پیشتاز ارسال میکنیم. یادتون نره که میتونید به صورت حضوری با هماهنگی قبلی از فروشگاه ما واقع در تهران که آدرسش در بخش تماس با ما هست انواع تیشرت طرح ایموجی رو تهیه کنید.



کیفیت و ماندگاری چاپ طرح شما روی تیشرت را در برابر شستشو تضمین میکنیم.

کیفیت دوخت و نوع پارچه را  کاملا تضمین میکنیم .

قیمت محصول تولیدی خود را تضمین میکنیم.

تیشرت طرح  ایموجی

فروشگاه تیشرت گیم استیشن همیشه به دنبال ارائه طرح هایی هست که  برای مخاطبین جذاب باشه. مثل تیشرت ایموجی سفید و مشکی  همچنین چاپ روی تیشرت و چاپ تیشرت طرح دلخواه یکی از کارهایی هست که ما برای شما عزیزان انجام میدیم.

در قسمت سفارش آنلاین تیشرت میتونید طرح دلخواه خودتون و برای ما بفرستین. ما عاشق طرح های  به روز هستیم  تیشرت هایی که  نظر هر سلیقه ای رو به خودش جلب کنه طرح هایی مثل همین : تیشرت ایموجی تمام چاپ نخ پنبه

ما همیشه در صفحه اینستاگرام گیم استیشن  برای شما دوستان عزیز طرح های متنوعی رو قرار میدیم. طرح هایی که خودمون واقعا دوستشون داریم و دوست داریم که این طرح ها مورد پسندتون باشه.



https://gamestatione.ir/
https://gamestatione.ir/shop/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.