چاپ روی تیشرت

۴ بازديد
آیا به دنبال مکانی برای چاپ روی تیشرت می گردید ؟ آیا مایل هستید تی شرت سفارشی خود را طراحی و چاپ کنید؟ بسیار خوب! چاپ متین دارای انواع بسیار گسترده ای از تی شرت های مردانه و تی شرت های زنانه در سایزها ، جنس ها و رنگ های متنوع می باشد که شما می توانید با سلیقه خودتان طرح های مختلفی را بر روی تی شرت چات کنید.برای شروع کار کافی است متن یا عکسها خودتان را از طریق فرم سفارش چاپ تیشرت بر روی سایت آپلود کنید و تیشرت دلخواه خودتان را انتخاب نمایید، و سپس منتظر چاپ طرح خود بروی تیشرت باشید.


https://gamestatione.ir/blog/

جنس تیشرت های اسپان از پلی استر است، و از پرطرفدار ترین تی شرت هایی است که مورد استفاده قرار می گیرد. جنس پارچه این تیشرت ها از تیشرت های پنبه ای پائین تر و نازک تر است اما کیفیت چاپ روی تیشرت اسپان بسیار بالاست و رنگ های چاپ شده روی این تیشرت ها بسیار پررنگ و دارای تفکیک رنگ بالا می باشند . جنس تیشرت های سفید یقه گرد اسپان (پلی استر ) از ۴۰% نخ پنبه و ۶۰% پلی استر تشکیل شده است. طرح چاپ شده برروی این تیشرت ها به دلیل ترکم بالا و نوع جنس تیشرت کاملا به خورد تیشرت می رود و کاملا قابل شستشو می باشد.



تیشرت انیمه کمیک میتونه یه هدیه خیلی خاص باشه. این مدل از تیشرت ها، یکی از طرح هایی هست که این روز ها طرفدارهای زیادی پیدا کرده. چاپ تیشرت انیمه یکی از ماندگار ترین چاپ ها به حساب میاد. تیشرت انیمه طرح دار یکی از کارایی هست که ما برای شما عزیزان با جنس درجه یک نخ پنبه روی سایت موجود کردیم .

 

شاید براتون سوال شده که که جنس تیشرت انیمه کمیک از چی هست ؟ باید به شما بگم که این تیشرت از پارچه ای بسیار نرم از جنس درجه یک  نخ پنبه از طرح های جذاب به همراه یک چاپ ماندگار هست. شما میتونید از سایز لارج تا سه ایکس لارج ، اون رو از سایت سفارش بدین.



تیشرت انیمه کمیک

فروشگاه تیشرت گیم استیشن همیشه به دنبال ارائه طرح هایی هست که  برای مخاطبین جذاب باشه. مثل تیشرت طرح انیمه  همچنین چاپ روی تیشرت و چاپ تیشرت طرح دلخواه یکی از کارهایی هست که ما برای شما عزیزان انجام میدیم.

در قسمت سفارش آنلاین تیشرت میتونید طرح دلخواه خودتون و برای ما بفرستین. ما عاشق طرح های  به روز هستیم  تیشرت هایی که  نظر هر سلیقه ای رو به خودش جلب کنه طرح هایی مثل همین : تیشرت با طرح انیمه  نخ پنبه

ما همیشه در صفحه اینستاگرام گیم استیشن  برای شما دوستان عزیز طرح های متنوعی رو قرار میدیم. طرح هایی که خودمون واقعا دوستشون داریم و دوست داریم که این طرح ها مورد پسندتون باشه.

تیشرت ال وی دو رنگ
۲۵۰,۰۰۰ تومان۱۸۵,۰۰۰ تومان
خرید تیشرت ورساچه مردانه
۲۴۰,۰۰۰ تومان

تیشرت ورساچه – VERSACE



 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.